Портфоліо
Попередній
Наступний

Рекламний пілон



Рекламний пілон є альтернативною конструкцією, що несе ідентичну функцію, що і рекламна стела.

В основному рекламний пілон використовують для того, щоб проінформувати потенційного покупця про місце розміщення чи маршрут до торгового об'єкта тієї чи іншої компанії.

Конструктив також подібний до рекламної стели: внутрішній каркас виготовлений із профільної труби, обшитий стійким до механічних та погодних умов.

Джерелом освітлення можуть бути розміщенні всередині пілону світлодіодні модулі, або зовнішнього прожектора.

Стандартні місця монтажу: біля проїзної частини.

Функції: вказування напрямку до населеного пункту, заводу, навчального закладу, торгового об’єкту.

Інколи для інформування рекламні пілони використовують компанії біля офісу.

Різниця пілону та стели: головна розбіжність габарити.

Стелу виготовляють як правило від 4-5 м у висоту, в той час, коли пілон від 2-2,5 м.

На вартість впливає безліч факторів:


- вітрові навантаження та рівень вандалізму на території монтажу;
- кількість світлових елементів на рекламній стелі
- тип матеріалу для обшивки пілону
- джерело освітлення: внутрішні світлодіодні модулі, зовнішні прожектори, LED-екран.

Давайте співпрацювати!

м. Київ, вул. Евгена Маланюка, 101

ПН-СБ з 10:00 до 19:00