Портфоліо
Попередній
Наступний

Пілон

Є альтернативною конструкцією, що несе ідентичну функцію, що і рекламна стела. В основному рекламний пілон використовують для того, щоб проінформувати потенційного покупця про місце розміщення чи маршрут до торгового об'єкта тієї чи іншої компанії. Конструктив також подібний до рекламної стели: внутрішній каркас виготовлений із профільної труби, обшитий стійким до механічних та погодних умов. Джерелом освітлення можуть бути розміщенні всередині пілону світлодіодні модулі, або зовнішнього прожектора. Стандартні місця монтажу: біля проїзної частини. Функції: вказування напрямку до населеного пункту, заводу, навчального закладу, торгового об’єкту. Інколи для інформування рекламні пілони використовують компанії біля офісу. Різниця пілону та стели: головна розбіжність габарити. Стелу виготовляють як правило від 4-5 м у висоту, в той час, коли пілон від 2-2,5 м.

На вартість впливає безліч факторів:

- вітрові навантаження та рівень вандалізму на території монтажу - кількість світлових елементів на рекламній стелі - тип матеріалу для обшивки пілону - джерело освітлення: внутрішні світлодіодні модулі, зовнішні прожектори, LED-екран.

Ви часто запитуєте нас

Давайте співпрацювати!

Яка ціна Вашої роботи?

Давайте співпрацювати!

Давайте співпрацювати!

м. Київ, вул. Евгена Маланюка, 101

ПН-СБ з 10:00 до 19:00