Рекламний пілон є альтернативною конструкцією, що несе ідентичну функцію, що і рекламна стела.
В основному рекламний пілон використовують для того, щоб проінформувати потенційного покупця про місце розміщення чи маршрут до торгового об'єкта тієї чи іншої компанії.
Конструктив також подібний до рекламної стели: внутрішній каркас виготовлений із профільної труби, обшитий стійким до механічних та погодних умов.
Джерелом освітлення можуть бути розміщенні всередині пілону світлодіодні модулі, або зовнішнього прожектора.
Стандартні місця монтажу: біля проїзної частини.
Функції: вказування напрямку до населеного пункту, заводу, навчального закладу, торгового об’єкту.
Інколи для інформування рекламні пілони використовують компанії біля офісу.
Різниця пілону та стели: головна розбіжність габарити.
Стелу виготовляють як правило від 4-5 м у висоту, в той час, коли пілон від 2-2,5 м.
- вітрові навантаження та рівень вандалізму на території монтажу;
- кількість світлових елементів на рекламній стелі
- тип матеріалу для обшивки пілону
- джерело освітлення: внутрішні світлодіодні модулі, зовнішні прожектори, LED-екран.
Парус, вулиця Мечникова, Київ, 02000
ПН-СБ з 10:00 до 19:00