У містах з розвиненою інфраструктурою та надмірною кількістю рекламних носіїв досить важко виділитися та стати помітним для споживача.
У таких випадках для вирішення питання з розміщенням реклами потрібний творчий та неординарний підхід. У будь-якому розвиненому місті головним громадським транспортом є автобуси та тролейбуси, якими користується понад 50% населення.
Значна кількість людей щодня мінімум двічі очікує транспорт на зупинках. Саме тому розміщення Вашої реклами на зупинках може стати дуже вигідним розміщенням, адже Вашу рекламну площину спостерігатиме понад п'ятдесят відсотків населення міста.
Рекламу можна розміщувати в різних варіаціях:
- Двосторонній лайтбокс.
Світловий короб із подвійним розміщенням інформаційного поля збільшує охоплення потенційних покупців, адже привертатиме увагу не лише відвідувачів зупинки, а й звичайних перехожих.
Також вигідним є цілодобовий функціонал рекламного носія завдяки світлодіодному внутрішньому освітленню.
- Банерна конструкція. Одне з бюджетних рішень над ринком зовнішньої реклами.
Банер може бути як одностороннім, так і двостороннім носієм інформації завдяки можливостям матеріалу банера блеккаут (даний тип матеріалу є світлонепроникним, що дозволяє наносити друк на обидві сторони).
Парус, вулиця Мечникова, Київ, 02000
ПН-СБ з 10:00 до 19:00