Конструктивні особливості та переваги рекламних стійок
Настільні рекламні стійки.
Відрізняються невеликими габаритами та призначені для розміщення друкованих матеріалів дрібних форматів.
Начіпні стійки - найпростіший варіант, представлений куточком покупців. Навісні рекламні стійки можна побачити у багатьох торгових центрах.
Така стійка є основою зі спеціальними відділеннями виконаними з акрилу для паперових матеріалів.
Підлогові стійки поділяються на кілька моделей.
Лотки: встановлюються на спеціальних підставках чи подіумах, і застосовуються для розміщення зразків продукції.
Стійки з центральною віссю: стаціонарні або обертові з відкритим з усіх боків доступом до розміщених у них POS-матеріалів.
Стійки двостороннього типу: надають відкритий, вільний доступ із 2-х сторін.
Основною перевагою рекламних стійок є:
- можливість охопити значний потік клієнтів
- тривалий експлуатаційний термін
Бажаєте, щоб про вас дізналося якнайбільше потенційних клієнтів?
Тоді звертайтесь до компанії Моріарт.
Наші менеджери допоможуть зробити вибір найбільш підходящим для ваших умов та матеріалів за вашим бюджетом.
Моріарт – це компанія з повним виробничим циклом:
- пропонуємо оригінальні ідеї, індивідуальні концепції;
- Розробляємо унікальний дизайн;
- Виготовляємо продукт згідно креслення;
- продукт створюється на найсучаснішому устаткуванні;
- на всі вироби надається гарантія.
Парус, вулиця Мечникова, Київ, 02000
ПН-СБ з 10:00 до 19:00